Teplo v našem domě

Asi od poloviny ledna docházelo k výpadkům teplé vody a topení. Tato chyba byla způsobena přepojením výměníkové stanice, kde nastala nějaká komplikace. PT tak neměla v tom čase ani dohled nad naším domem, aby případně upravila tlak nebo teplotu. S PT byl v kontaktu pan Ečer na JM a pan Vašátko, ale bohužel se jim nepodařilo získat žádné další informace.

Přikládám i email, kterým jsem požadoval a budu požadovat, celou chybu nějak vysvětlit:

Dobrý den,
asi od poloviny ledna, máme hlášeny chyby, ohledně teplé vody a nyní i teplo.
Od správní firmy jsem dostal informaci, že je nějaký problém u vás na nové přípojce.
Jedná se o ulici a dům Bachova 1568/3.

Potřebuji vědět jaký je stav, jaké bude řešení, co chybu způsobilo,
abych mohl informovat vlastníky a obyvatele našeho domu.
U vás jsem žádnou informaci nenašel, abych si jí přebral. 🙁
Děkuji za spolupráci

Dnes 29.01. – Právě jsem dokončil telefon s PT a stav je takový.
Zhruba od včera a dnešního dne, funguje již i dohledovací centrum.
Na centu vidí na stoupačkách cca 45 stupňů a postupně by se to mělo lepšit. Momentálně je venku cca 10 a teplota topení je úměrná okolní teplotě z venku.
Asi bude potřeba odvzdušnit všechny stoupačky přes 7.p, což se nějak postupně zajistí ve spolupráci s panem Vašátkem.
Průběh budeme sledovat a když se to během dvou dnů nesrovná, budeme chyby znovu předávat na PT.
Je zcela možné, že i k nějakým dalším výpadkům dojde. Podle dalších informací se mají ještě čistit nějaké filtry.
Nevím proč si to nenechali na léto.

S pozdravem
Tomáš Tuček